Turné och helsingborg:)

Godafton!
Som sagt det har varit danmarksturné med klassen. Fy ända in vad kul det har varit. Vi har gjort skitbra spelningar och sammanhållningen i klassen var på topp. I måndags var vi i köpenhamn och glänsde lite. Zippa på bärsen givetvis för det får man om man är i köpenhamn. Blev ganska dragna framåt små timmarna. Sen var det upp o stimma iväg tidigt på tisdag morgon till första skolan. Det var en ganska liten skolan som låg i Hoelbäck hette det. Spelade sen festade vi. Jag var ganska på g men typ ingen annan. Skit tråkigt. Hur ofta är man på turné liksom?:)

Drog vidare till Rodkilde dagen därpå. Där spelade vi på teater högskolan. Och jävlar vilket drag det var. Dom var helt galna. Dom stod o dansade hela tiden så dom var precis genomsvettiga efter spelningen. Alla i klassen var rikrigt taggade. Sen var det den bästa festen efteråt.

Stim iväg från Rodkilde till rytmiske högskolan. Där hade vi lite press på eftersom skolan svärmade av musiker. Vi gjorde den bästa spelningen och fick väldigt mkt kred för det. En seg Sofia lyckades ändå bli full på festen. För mitt motto i veckan ha varit dream big live tha life( För att citera en töntig kommentar från filmen rock star) Men jag gjorde det iaf. Min sömn låg i genomsnitt på 3 timmar och fyllan var på topp varje kväll!

Lämnade Danmark ganska sliten. Anländer till Helsingborg och Frida Loca och har en underbar helg. Fredagen var väldigt chill, mest musiklyssning och en härlig pratstund och mitt nya slöa smeknamn är Määhgie:)
Lördagen var det promenad och diverse ting. Var på ett stort köp center och flummade runt! Inget större fel på det:) Orkade faktiskt inte gå ut men vi festade lite iaf och lagade världens godaste måltid. Lax, tortillini med spenat och en spenat stuvning med creme fraiche och vitlök. Det var så jäkla gott.
Sönadagen var skitfint väder så det blev promenad i norra hamnen. Satt vid havet och kollade över till helsingör och bara njöt fullt ut. Sen blev det en sväng till höganäs och Ängelholm också.

Mycket har hunnits med och det är dags att börja packa till oslo. För dit drar jag på torsdag och det ska bli alldeles underbart att åka till Agnes:) För påsk det gillar vi va? Finally krama om soulmate och återförenas till ett:)

I feel it all

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

NU saknar jag dig fia! jag kommer snart:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback