Tro fan att jag laddar för påsk redan nu!

Hej!
Har precis snackat med Ankan och då blir man alltid på det bästa humöret. Jag skulle gentligen bara säga att jag laddar för påsk som ni kanske redan visste om ni läst rubriken. För då ska jag upp till oslo o viga in våren kan man säga kort o gott.
Påsk är det bästa för då vänder det, oslo är det bästa placet to be och mitt gäng Ankan, smulan, dammet ,FF1 och nappen  är bäst!  Haha My crew för det är bara jag som känner till alla tillstånd!

Det blev inget eget rep idag. Men det är inte könstigt för nu är jag så trött i öronen försök vistas med 16 musiker samtidigt i ett rum. Ingen dans för öronen dä precis. Stim, stim och åter stim. Men man kan ju inte vara sämre själv så det är klart man free basar på basen i pauserna.

We got it all

Peace


Kommentarer
Postat av: ankan

åååååååååh fia, fy fan va gött det var att snacka igår. jag saknar dig så mkt, helt otroligt. i påsk blir det fina grejer, den bästa högtiden! då vet vi vad som gäller. pussar/ditt crew

2008-03-04 @ 15:30:33
Postat av: Lina

Heej gumman!
fan va länge sen nu...
så du var i Oslo,. tråkigt att vi inte träffades!
hade bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback