Massa spelningar!

Halloj!
I veckan har det varit tre spelningar som har gått kanon bra. Nästa vecka blir det en till här på skolan. När vi spelade på hijazz i torsdags trodde vi inte att det skulle komma mkt folk men det var fullt och ett jäkla drag på publiken. Svårt att hålla dansbenet till till folkmusik faktiskt. Dock lite svårare för publiken att klappa med i 7/8 dels takt.  Den är svår fast väldigt mkt drag och gött gung. Ankan vi måste skriva en låt i 7/8. Försöka iaf!

Igår var det föreställnig här på skolan. Vi hade bar och drink lista och vi gick runt o minglade. En kanon kväll faktiskt. Och föreställningen var riktigt rolig. Skratta som bara den. Sen var det fridans givetvis. Då kom jag o tänka på när jag var hemma i falköping och min kära syster läste en artikel i FT om frigörande dans. Hon tyckte att jag skulle börja med det. Det stod att alla kunde vara med. Det är väl känt sedan länge att jag inte är den bästa dansaren så det kanske hade varit lämpligt.

Nu ska jag repa massa låtar inför danmark. Måste sätta en rirktigt skön låt som heter kinbe, men det är lite lurig bas på den.  Fast jag ger den tio min så är det lungan sen:) Lite katigt så!

Håller på att klura ut lite josé gonzales låtar till repotoaren i barca. Heartbetas går bra och inom kort ska väl teardrop också sitta. Allt för konsten!

I have a fire burning desperatly

Peace

Kommentarer
Postat av: agnes

fortsätt med jose fia! det kommer bli svinbra. åh ska bli så roligt när du kommer upp så att vi kan börja repa. jag är pepp! saknar dig som faaaan, massa löv från din soulmate ankan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback