På väg tillbaka!

hej!
haha min rubrik lät som en dålig boktitel, men jag bjur på den. Det lät nog mer seriöst än vad jag hade tänkt.
Min tanke var faktiskt att jag skulle säga att jag är på väg tillbaka från min underbara magsjuka som jag hade i helgen. Det var inte speciellt gött. Årets utrensning och eventuellt även förra årets. Så nu väntar jag på att kroppen ska ta nya tag o komma i balans igen.

Annars är det ganska chill på skolan, vi samarbetar just nu med skrivarklassen. om skriver texter och vi får öra melodi eller andra ljud till detta. Ganska intressant faktiskt. Blir en del coola saker. Ska spela upp detta nästa vecka. Det är mkt som händer nu. Vi ska ha körkonsert och snart folkmusik uppvisning. Jag är rädd för att våren kommer gå alldeles för fort för att schemat är fullbokad. Det blir en liten Danmarksturné med klassen i mars också. Det ska bli skitnajs. För Danmark har man ju bara bra minnen från:)

Just det jag ska gå på Alicia Keys 8 mars med min kusin Emma. Jag har inte lyssnat så mkt på henne fast det är ju alltid trevligt med konserter.

På torsdag åker jag till falköping, blir bröllop/dop till helgen som jag ska sjunga på. Sen kommer Agnes hem också och det är lätt det bästa med hemfärden. Blir eventuellt ett rep också. Om det finns tid till det. Är lite nyfiken på vad Johan o Tobias håller på med där hemma:)

Nu var det bra!
image51 

Stop chasing the past

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

det låter fint att du blir bättre fia, och till helgen ses vi! mår likadant idag så jag är inte på jobbet. om jag åker hem på tors så har vi lite mer tid, men time will.. puss och löv

2008-01-23 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback