Jamming again:)

Hello!
Då var man tillbaka i bubblan här ute på wik. Kändes härligt att träffa alla. det började inte så bra för wik eleverna som skulle ta sig ut på söndag kvällen. Ingen visste vart bussen gick ifrån, för dom håller på att bygga om. Så det sluta med att vi fick springa med tusen kilo packning. Vi kom med bussen men det var precis. Ett plus var ju att vi fick åka gratis:)

Vi trodde vi skulle börja skolan på måndag. Jag hade inte hört ngt annat. Fast vi började idag. Så jag o clara festade till det på söndag kvällen och slutade i mitt rum men varsin gitarr o somnade sedan efter dragit av en blues tolva:) Mkt trevligt.

Igår var den roligaste dagen på länge. Vi körde kamera leken, typ 40 meningar och det var så jäkla roliga kort. Sen avancerade vi så att man skulle vara två på varje bild o bilda ngt. Dessa bilder får jag ej publicera eftersom en del miner o ansikten är lite förvridna och vi ser helt galna ut på en del.  Den bästa bilden till Clara som skulle gestalta när hon åkte ner för den högsta berg o dal banan i den värsta backen. det var Gunhild 67 på hakan där alltså:) Helt sjukt rolig bild.

Vi spelade även rappa kalja och det var svinsköj. så igår var vi kreativa så att, det var längesen jag skrattade så mkt så länge. Somnade med ett smile på läpparna och den positiva energin bara flödade i kroppen. Svin najs:)

Har precis jammat hendrix i typ tre timmar. Så nu måste jag vila fingrarna lite och försöka smälta alla goa grejor han lär mig. Ska ta ut lite fler låtar till min o smulans låtrepotoar for barcelona. Musik är livet:)

Saknar Oslo, för det var verkligen guld o vara där o hänga med min smula:)

Excuse me while I kiss the sky

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

åh hej fia! det var så gött när du var här, saknar dig! menmen, vi ses ju förmodligen nästa helg. pratade med johan igår och förrgår förresten. han är bra han. du är också bra. ni är bäst.
jag ringer baby! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback