Back in oslo ett par dagar!

Hello!
Julen har varit bra. Skönt o träffa släkt o familj. Fick mest pengar i julklapp, det behövdes verkligen. Så nu har jag shoppat lite nya kläder. Det var gött för det var ett tag sen. Den 30 åkte jag upp till oslo med ankan o robin och här befinner jag mig fortfarande. Jag har varit deras husmor under veckan som varit. Lagat mat till dom när dom kommit hem från jobbet o städat o ordnat lite. Jag tycker ju det är kul så det har funkat bra.

Sen har det blivit mkt gitarrspel, har plankat en del låtar som ankan o jag ska köra i barcelona sen. Hon fick en gitarr av oss när hon fyllde år på nyår och nu har jag spelat in den kan man säga så nu borde den vara lätt spelad:)
Jag trivs så bra i oslo. Men nu är det bara ca fem månader kvar tills jag är här igen:) Det kommer bli så bra. Även om jag inte gjort så mkt på dagarna är jag ändå här o har det gött ba. Vi var ute o drack en öl på qba i onsdags, det var så mysigt.

Nyår var perfekt. Vi myste här innan o lagade god mat o drack lite sen drig vi vidare till ankans polare på förfest. Sen bar det av till akerbrygge för att kolla på raketer. Där gick dom verkligen lös totalt. Det var mäktigt att se. Jag gick inte in på ngt ställe. Jag kände mig så nöjd med det som var.

Nu är det ett par timmar kvar tills ankan kommer hem så det blir nog lite gitarr tror jag bestämt:)
Ikväll vankas det fest, Men först ska jag träffa en gammal jobbkompis. Ska bli kul. Ta en fika o catcha upp lite. Sen blir det kanske utgång. Får se vad som sker. Bra kommer det bli i vilket fall som helst!

image92

We are the champions my friend



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback