uuuhh

Halluu!
Då har man varit ledig en vecka, åke till falköping i måndags och det har varit väldigt stillsamt. Har inte gjort speciellt mkt. Hängt med syskonen och spelat guitar hero. Som jag förövrigt inte är så bra på. Man får ju skämmas, jag ska spela med plektrum nästa gång. Spelade ju sönder fingret totalt. Sen bytta jag till att spela med tummen och det var då det gick utför. Träffade amanda i torsdags och vi hade en mysig tacokväll. Sen spelade vi monopol som vi alltid gjorde när vi var små och jag utklassade henne totalt. Vi kom på att det var ganska jobbigt o spela det för det är jäkla stim med pengar hit o dit hele tin.

I lördags drog jag till sthlm och det var det minst sagt fest. Jag var hos lisa o hennes syrra och deras kompis från skåne. Kalle o hans kusin var också med och vi blev totalt underhållna av den skånska cirkusen. Det var längesedan jag skrattade så mkt. Vi körde ordglädje fast med charader istället och det var hur kul som helst.
Sen drog vi vidare till hötorget och till KGB. Bra ställe, det jag minns. Fyllan var ett faktum och spriten var så billig där inne. Funkade bra hela vägen hem men sen drog helvetet igång kan man säga. Ingen rolig natt och gårdagen ska vi inte snacka om. Kunde inte äta eller dricka på hela dagen. Somande kl 20 00 och sov tills idag. Fortfarande helt groggy. Men det få man ta när man har haft kul, faktiskt!

Imorrn blir det spelning inne i uppsal och även på torsdag och fredag. Det är mkt nu. Vi hade genrep idag och min lärare skrattade så åt mig för att jag stod och spelade med benen i kors o kollad ut genom fönstret och var allmänt borta. Det var precis som ngn hade satt basen i händerna på mig o fingrarna gick av sig självt. För jag var inte där iaf. Kul det måste sett ut. Men läraren sa att man inte kan se ut så när man spelar så jag får helt enkelt rycka upp mig tills imorrn.

Nu är det dags att kolla på vänner. Teres har ngr boxar som vi kan plöja igenom. Bra det!

Slow moves

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback