Inga spännande händelser egentligen men som vi brukar säga...whaaevaah

Todiloo! (kändes som en bra hälsningsfras nu när jag tänker efter en extra gång)
Det är inte så mkt nytt som har hänt här ute i dom wikiska skogarna. Förutom att jag trivs kanon bra och det är ju inget nytt. Fast nu känns det ännu bättre. Det är disciplin(ett ord som det blev diskussion kring om det var rätt stavat eller inte, hade rätt som tur var, bäst o passa sig med skrivare i närheten)

Det jag försökter säga var att jag har disciplin på gitarr övandet. Nu sitter snart little wing, efter många timmars slit. Men ska det sitta så kan det lika gärna sitta perfekt. Har nog kommit på att man har blivit lite bättre på gitarr. För idag satt jag o spelade efter den första elgittar boken från musical institute och det var inga poblem där inte.

Helgen kan jag ju dra också. I fredags var jag med teaterklassen på en föreställning i uppsala. Den var kanon bra och man skrattade hur mkt som helst. 1,2,3 schtonk hette dom. Gjorde en uppsättning av romeo och julia. fast det var mer en parodi och många avbrott för improvisation och dom drev massa med publiken, kommenterade lite folk o så. Det var himla kul faktiskt. det kändes som publik o aktörer var ett.

I lördags var det en jäkla fest här på skolan. Alla var här även externat elever. Så festen höl på framåt småtimmarna och jag kom nog i säng runt 05.30.  Men det var verkligen lyckat hela kvällen. Lyckades hålla fyllan på en bra nivå. Tror att det kan kallas rutin:) Yeah

På torsdag är det körkonsert som gäller. Så kvällen blir till att öva på det!


Peace




Kommentarer
Postat av: ankan

fia, när har du lov egentligen? det vore lööv om du kunde komma hit! så flummar vi lite;) peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback