What did you do there?

Oj vad det var längesen jag skrev här. Kände att det var dags igen!
Jag tänker ju inte dra hela livshistorein som har hänt sedan sist utan det blir lite smått o gott från helgen och dom underbara dagarna med Agnes.

I torsdags fick jag fin besök av fröken Almvärn, hon var med på lite lektioner vi hade rättare sagt bara kör den dagen. Sen var det uppsala som gällde. Vi kollade på teater eleverna från skolan på regina teatern. Det var bra. Sen var det glss och chill på bryggan. Drog av en liten fest i torsdags kväll, jag kotten o stieg hade ändå planerat vin rep så det var lika bra tt köra på. Ankan lyssnade lite när vi repade inför fredagens spelning. Som för övrigt gick bra.
Ankan and Fia are fucking you hardah hette vi när vi rev av några riktga godbitar. Bästa var lätt frijammet i itchycoo park. Now we're jamming. Mycket jam har det varit i helgen.

Lördagen var det tänkt att vi skulle åka till sthlm kl 10.00 men p.ga av diverse tillstånd på morgonen där så beslöt vi att sova lite längre:P Kom till sthlm jag stim shoppade, för jag packade inga kläder så jag var tvungen att köpa ngt. Blev inte så bra men det funkade. Ska dra in till uppsala i veckan och slutföra shoppandet!

Det bästa jammet jag o ankan bjöd på var på t-banan i lördags på vägen hem från mango. Då vi lyckade störa en hel vagn och två av tjejerna "pallade liksom" inte med oss. Jag ursäktade mig genom att säga att jag var europas bästa trummis. Så katigt. O ankan hade fått en go hes stämma:) Sen blev det fri rap på fridhemsplan av fia. The traffic lights is pumping..asså vilka dåliga rim men skit samma. Jag bjuder på den! Men helt galna dagar med Stim deluxe kan vi konstatera iaf. Tackar för det!


It's all to beautiful

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

det var underbara dagar fia, ja fifan! nu längtar jag bara tills du är här med mig. puss din smula


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback