Tingsek:)

Hej!
Måste berätta om den Tingsek spelningen i onsdags. Det var så  klockrent. Hela bandet var så synkat och Tingsek sjöng totalt optimalt hela tiden. Han måste  ha absolut gehör för det var sjukt bra.
Han spelade dessutom trummor på en låt. Shit vilken trummis han var.  Bättre än han som spelade. Sen drog han av en låt på piano också.
Han körde verkligen loss och han gick ut till oss i publiken och chillade med bland oss. Han ställde sig på knä framför mig. Fast då hade mina batterier i kameran givetvis tagit slut. Sen la han sig på golvet med min fot som kudde..Ahhh shit. Det kändes som en väldigt nära spelning.
Han var med o festade på stället efteråt. Då kunde jag faktiskt inte låta bli att ta ett kort tillsammans med honom:) Det var det värt:) Men som sagt, en förbannat bra spelning. Bäst var nog, good way of life, make my day, coffee and cigaretts.egoflow var också svinbra.


Just nu befinner jag mig i Stockholm hos syrran. Det var skönt att komma bort från skolan lite nu faktiskt. Det har varit ganska intensivt nu ett tag. Åker in till stan imorrn, ska fika o shoppa lite. Ska försöka träffa Helena också. Det är många från wik som är i sthlm nu också så utgång är nog trots allt inte helt uteslutet:)
Jag håller även på att sluta snusa. Denna gången känns det faktiskt riktigt bra. Det ska gå!

You have a good way of life

Peace

image75
image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback