Tillbaka i bubblan:)

Hej!
Är tillbaka i uppsala igen efter några dagar hemma. Resan tillbakan var ju givetvis en process som hette duga. Massa byten både med tåget o bussen. Men det var najs att komma tillbaka. Det kändes som jag hade varit borta jättelänge, eller alla andra uppfattade det nog så. Fick frågan vart jag hade vart så länge. Lät på dom som om det hade varit en evighet.:)

Spelningen då, gick ju hur bra som helst. Fick riktigt bra respons och det kommer nog fler spelningar framöver. Jag tror vi var ganska tajta. Sen var ju ljudet bra som fan. Det gjorde hela känslan med att stå där. Man gick inför det lite mer kändes det som. Jag tycker verkligen att vi ska vara nöjda, hoppas snart på nya spelningar.Måste bara skriva lite nytt.

I morses innan skolan var jag ute o sprang med Clara, Lisa och Christopher. det var så gött efteråt. Ska börja med detta varje morgon. För man blir piggare hela dagen sen. till helgen blir det uppsala stad för hela slanten. Kommer vara lite schysta spelningar o annat kul o titta på:)

Började med gehör lektioner idag. En jättesnäll lärare. Vi började med avista o rytm idag. Fick läxa också. Massa noter, men det känns så skönt att man ska lära sig nu. Baslektioner börjar nästa vecka. Ser fram emot detta. Under dagen har vi jammat en hel del också. Alltid trevligt:)  Oj oj mycket musik snack:P


Surfin on a rocket

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback