Spelning och fest!

Hello!
I helgen var det väldigt vilt här på skolan. Fredags var det hårt, men frågan är om det inte var hårdare igår:) Fast trevligt har det varit, men jag var orkade inte åka in till uppsala tyvärr. Var så sliten i går på dagen. Kom fram till det gamla vanliga: "Jag ska aldrig mer dricka" Fast det glömmer man bort ganska fort när klockan börjar bli festdags. Så det var påt igen igår. Men betydligt lugnare för min del. 

Vi hade spelning idag.Det gick väldigt bra:) Första offentliga spelningen! Mamma o frida var också här o kollade läget. Roligt att visa dom hur jag lever i bubblan här ute. Underbart att hänga lite med dom. Vi grillade lite korv o gled runt på området.

Ett roligt citat som carro sa förrut när Sophie frågade henne vad för typ av killar hon gillar.
-är du tvungen att fråga det idag när mina hjärnceller är på semster?

Bra sagt, för jag tror inte att någon har några hjärnceller kvar idag:)

Peace


Kommentarer
Postat av: ankan

hohoo, har kommit på lite på en ny låt idag, fart ass! ska fortsätta met imöra. yes, permanentning, vi får se hure blir! flink på piano, det är fan inte jha heller, men ska öva! ååh du verkar ha det gött. saknar dig soulmate. snart blire rep, ska bli så jävla gött att se dig igen! roligt med bilder, lägg upp mer. massa löööv ankan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback