Rocky Mountain

God kväll!
Sitter här o tänker igenom dagen lite. Varit en bra dag måste jag säga. Det började med lite matlagning och det som stod på menyn idag var min köttfärssås. Det var ett tag sen jag käka den så det var dags. Till bjudningen kom min kära vän och kollega Dammet. Provsmakningen gick bra och kocken fick betyg godkänd. Sen var det bara att hugga in!

Nästa paragraf som stod på dagsordningen var rep. Det gick verkligen bra och jag är inte det minsta orolig för morgondagen. Det blir ett schyst mellanspel medan tobbe byter gitarr. Vi repade med sticky feeling idag och det kännns som det kommer gå bra. Hoppas det blir lite folk iaf. Fast det spelar egentligen ingen roll för det är bara så roligt att få spela.

Träffade Rocky ikväll, alltså martina. Shit va gött det va o se henne igen. Det var så längesen och det  var skitjobbigt att säga hej då till henne igen. Hon ska vara borta i asien i 3 månader. Så det kommer dröja innan vi ses o det är sevintrökigt. Fast mycket kul att få träffas o uppdatera varandra lite.

Vill passa på att tacka för en bra text i breaking point. Den kommer framföras med känsla imorrn:)


Follow me to space
Teach me how to cry
And dry my face
And i will be quiet

Vad mer behövs sägas?

Peace

image63

Kommentarer
Postat av: agnes

ja det finns ibnte så mycket mer att säga, en bra text. en bra låt. ses snart soulmate!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback