Kulturnatt

Hej!
I helgen var det kulturnatt inne i uppsala. Fast i fredags stannade och vi och festade som bara den på skolan. Alla är helt galna och det är underbar stämmning. Det finns verkligen inga hämmningar på någon. Det var en som slog en kullerbytta ut genom fönstret. Dock på första våningen så det blev inga skador. Men fler roliga fester finns att vänta. Fridansen körde vi i skol byggnaden, där hade vi electronica party som hette duga. Oscar kan den skiten bra. Rektorn kom o kollade läget fast det var inga konstigheter. Han var nog med en stund tror jag!

I lördags var det lite segt, var faktiskt ganska bakis. Men vi tog oss in vid 20 tiden till stan. Kollade lite band och drack lite öl. Sen hade jag beställt soffan hos nicklas. Så jag chillade hela dagen där igår och kom tillbaka seeevintrött vid 21 tiden. Sen gjorde jag nog faktiskt en låt igår. Ska finslipa lite på den idag. Men tror att det går att jobba på den iaf. Ska bli spännande. Nepp nu var det mat igen:)


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback