Kreativ freeedag!

God dag!
Freeedag här igen då. Veckorna går sjukt fort när man har roligt:) Det har varit fullt upp hela veckan inte mkt tid för vila. I onsdags var det stimdag med massa rep, in till uppsala, rep igen. Sen spelade jag in en gitarr grej. Lika bra annars glömmer jag bort det!
Nu på söndag ska vi spela lite på en fest här på skolan. Jag ska lira solo o lite sånt:) Det kommer bli skitbra!

Idag blir det fet fest på skolan. Jag tror redan några har börjat. Det kan nog lätt bli lite galet idag, verkar vara den stämmningen. Är lite annat folk här också.
Hade tänkt att åka till sthlm o träffa mamma o frida fast det blev lite tight med tid. Åker nog dit nästa helg:)

Nepp nu ska jag kolla in allears lite. Ska nog recca ett tag idag:)

Don´t try to figure out what's coming next
enjoy the unknown



Peace


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha! :P
De var ju verkligen på semester! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback