As najs!

Yo!
Igår var vi i uppsala o kollade på en tjej i klassen som hade spelning. Det var sjukt bra. Alla var helt tagna efteråt. Men vi orkade gå vidare o dricka öl. Köpte några kannor på ett ställe sen gick vi vidare till ett ställe som heter terassen. Dock inte lika tråkigt som det i Falköping:) Det var på en övervåning så det var jättefin utsikt. Alla blev faktiskt ganska fulla och vi mätte fyllan med intervall, så jag hamnade till slut på kvarten. Oktaven skulle man varit helt däck alltså. Så någonstans över salongsberusad var jag nog då:). Tog massa roliga kort som jag måste lägga in snart !

Uppsala är så mysigt och det är skönt att bara gå omkring o kolla på alla fina byggnader. Åker nog in till helgen igen för imorrn ska vi kolla på jamkväll på pub19. Det är några av våra lärare som ska spela. Blir nog najs. Snart är det tingsek också:) Måste ringa o höra om man måste ha förköp. Smulan det här skulle vi se tillsammans:)

Nepp nu ska jag göra lite läxor. Det är lite stimmigt med alla nya grejor, ska sitta o lära mig spela rytmer efter noter. Spännande så att:)


I'm so lucky we get to inspire eachother


Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

fan va gött det låter:) aaah tingsek vore nåt! pusssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback