Allergi och Riga here we come

Hej!
Helgen har varit bra, i fredags var det trevligt. Vi var hos Alexandra o förfestade, sen gick vi o kollade på jazz-jam. Jag har lite svårt att förstå mig på jazz, det blir ganska stimmigt efter ett tag. Alla ska spela solo hela tiden o ta så kompllicerade skalor som möjligt. Inget som håller i längden för min del! Fyllan var okej o vi slutade på ett ställe som heter Orange, där var det electronica som gällde. Det var skitbra dj, så det var bara att dansa sig svettig:)

Lördagen var mindre kul..jag har fått ngn slags allergi. Är jättesvullen i ansiktet o ser ut som mohammed ali efter en boxningsmatch.Var isolerad på mitt rum hela dagen och även igår! Så jäkla deppig o hängig. Så hela dagen i skolan har jag gått med glajjer på:) Men jag går ju musik så det är ju helt okej. Ser ju bara mer ball ut än vanligt:) WORD!

På höstlovet bär det av till Riga av alla ställen, hade kollat lite till barca, berlin o några fler alternativ. Så hittade jag o Lisa värsta fyndet på ryan air till Riga för 460 spänn tur o retur. Vi kunde inte motstå. Har läst lite om staden o kollat bilder. Det ser jättefint ut.Vi åker 30 okt o stannar till 3 nov. En lagom tripp!

Pratade med kära solumate igår också. Det var underbart. Saknar henne varenda dag och det är skitjobbigt att vara så långt ifårn varandra. Men vi ska nog repa snart. Längtar redan massa. Tror vi kan göra jävligt bra låtar nu:) ska nog faktiskt gå o försöka få ihop något nu. Satt o spelade gitarr i typ 6 timmar igår i min ensamhet. Övning ger färdighet! Nepp nu kallar pianot! En kille lärde mig en pink floyd låt idag:)


A great gig in the sky
 

Peace

Kommentarer
Postat av: agnes

yes, jag skickar upp en skiva! det blir kanon, saknar dig soulmate vi hörs snart!
pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback