Walking!

Hej!
Sitter här o funderar över musikens mysteri. Det finns så jäkla många skalor o skit man ska hålla koll på. Det är inte helt lätt. I måndags började vi med jazz och där har vi stimbas nummer ett, walking! Fy fan säger jag till dagens baslektion. Där hamnade jag med skägget i brevlådan.(Fast jag har ju inget, men principen) Precis när man tror att man lärt sig något och är ganska bra kommer det ngt nytt som totalt vänder på kunskapen till totalt ovetande. Blää. Jag vill bara kunna saker på en gång. Nu får jag verkligen öva stenhårt om jag överhuvudtaget ska hänga med på lektionerna i fortsättningen.

Det fixar sig, det gör det alltid. ´

Imorrn blir det uppsala, vi ska kolla på en spelning med sångläraren. Det blir nog bra!

Nu blir det aktivitet i gympasalen. Var o lirade basket i måndags, lite små jobbigt. vet inte vad det blir ikväll men trött ska jag bli i alla fall. Sen blir det Mia o clara på bielke:) Yeeeesaaah
What ya packing friendaah?

From a great height




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback