Snart repdags

Hej!
Idag har vi kört helklass och repar på våra afrikanska låtar som vi ska spela upp på fredag. Det är ganska kul. Lite konstiga takter o så men de börjar redan låta bra:)
Igår hade vi spelning på uppsala folkhögskola. De gick bra, men publiken kunde varit roligare. Men vi körde på ändå:)
Det jobbigaste var ju givetvis att köra o bära alla grejor. Är så less på det nu.

Har precis haft baslektion och det gick bra idag, andra lektioner har jag mest suttit o varit tög. Men nu börjar noterna lossna så det är väl det som gör det hela lite enklare:)

Det blir hemfärd på fredag. Det ska bli skönt. Känns som det är dags att träffa familjen lite och my lovely band som är bäst! Vilken kramkalas det blir.´Smulan min käraste vän, vilket återseende!

Nu ska jag ut o springa. Ska bli gött!

Har varit snusfri i 2 veckor nu, fast fan vad tråkigt det är utan det. Jag var så nära att ta en i förrgår. Men icke, jag lyckades stå emot. Tack för det.

Feels as if  I'm sensing you

image51

Peace

Kommentarer
Postat av: snärtan

heeeej fia! öööh, fick du skivan eller? den hade säkert gått sönder:p jaaaaaa freeedag! fan va ja längtar, vet inte när jag kommer men tidigare än dig tror ja, fan va najs det ska bli! lööööv! gah jag skanar dig, men det vet du ju, ska försöka fixa pengar på moben och ringa idag, yes! snusfri, det var faen! till skillnad från mig:) men du har ju trökigt utan det, hahaha det är inte bra:) miss youuuuu pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback