Slottsfest o annat galenskap!

Hej!
Helgen har varit mycket bra. I fredags var det dags för slottsfest. Vi på musiklinjen stod för underhållningen. Det var mycket uppskattat att dansa till live musik. Våran ensemble körde 7 låtar. Varav 5 st var blues. Sen hade vi repat in tainted love och heya också. Jag sjöng på heya och det blev ett jävla drag. Jag tog tag i micken och sa att nu får det var slut på blues skiten nu kör vi lite drag. Min lärare höll på att tappa hakan när jag hånade bluesen:) Men va fan gör det:) Alla började tok dansa. Så det var så jäkla kul. Rap är nog min grej.. SLASH not där också.

Alexandra och jag hade nog det mest flummigaste nummret också under kvällen. Vi körde smoke on the water, jag lira elgitarr och hon bas o sång. Det var grymt. Mitt solo gick ganska bra. Vi hade repat tre ggr samma dag, så jag är helt klart nöjd.
Efter slottet fortsatte festen ett himla tag. Vi startade WBBC (wik beatboxclub) Det var skitkul vi stod ute i en ring o beatboxa i två timmar sen var det några som turades om att battla. Det var grymt kul. Lisa var bäst för att hon rappade på skånska( Fan vad du röker vad är du söker) Underbart.
Det blev ju lite kallt att vara ute så vi drog igång bastun o satt där till sex på morgonen. Mycket lyckad kväll.


I lördags var det uppsala som gällde. Jag var seeeevintrött. Fast jag härdade och tog tag i supen igen. Vi var o kollade på två band. Det var okej. Stämplade ut ganska tidigt, somnade på golvet hos Alexandra efter en mycket intressant tennismatch på ballkongen.
-Jag säger pass..
-På vadå, på den här?
-Nej på att fatta!

Imorgon är det spelning inne i uppsala på en skola där. Ska bli sköj. Vi kör helgrupp denna vecka så på fredag blir det en spelning till:) Det är möe nu, fast det är underbart kul hele tin:)

Ikväll ska jag spela min bas o gitarr läxa o skriva färdigt texten till min låt. Eftersom det är rep i helgen...ahhhh. Jag vill att det ska vara freeeedag nu.


With you around it makes me smile



Proviva ?r g?tt ba

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback