Scatter!

God kväll!
Direkt till vädret, det förekommer lokala regnskurar.

Lite tråkigt så vi ska ha filmkväll. Det är ju iofs postivt. Är så jäkla trött bara. Det har varit en ganska hård vecka. Vi hade en extra gehörslektion idag. Jag fick verkligen skrattanfall som hette duga. Vi skulle sjunga i våra skalor. Och det låter så kul när vi ska göra stora hopp. För det är en tjej som bara velar mellan tonerna och jag kunde verkligen inte hålla mig. Tårarna bara spruta och Tessan blev knallröd i fejjan och då gick det inte att kontrollera. Det lät ju inte bra när jag sjöng heller, med skrattet i halsen hele tin. Dom lektionerna är så roliga. För alla är svintrötta o fattar inget.

Var ute o sprang en jäkla svänga igår,  7 km. Jag trodde aldrig att orken skulle finnas där. Men jag fick någon slags överenergi o var nästan inte trött efteråt. Så gött ba. Sen var det dags att kolla på Mia o Clara. Dom är otroligt bra. Lite onsdags nöje! homän sa bonnen o sparka av sig stövlarna samtidigt som katten sket i mjölka 


Fan vad jag är glad att jag kom in här tillslut:)


In my place

image55

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback