Say what?

Hej!
Idag är en sån dag inte mycket stämmer. Sånt är det ibland och dety är väl bara på ett sätt att gilla läget:) Vi har haft ensemble hela dagen idag. Gick verkligen inte bra för mig. Måste repa massa i helgen så jag kan lite fler saker på måndag. Usch känner en liten press på mig och jag vet inte om jag pallar den precis nu.

Ikväll blir det lugnt, det är eg 80-tals fest. Fast jag vet inte om jag känner för det.  Vi får se. Jag kommer nog givetvis kolla dit en svänga. Vill bara vara lite glad o uppåt. Imornn är det klassfest inne i uppsala. Det ska jag orka med iaf.

Vi var på jazz spelning igår. Det var mycket trevligt, hela klassen var där på pub 19. Det är ett väldigt gemytligt litet jazzställe. Ska nog dit på tisdag igen:)

 Om jag nu skulle försöka ta tag i mig själv o vända dagen till det positiva istället.


Kiss the time
That goes away
Cause it's just another day
You will lose it anyway




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback