Rephelg!

Hej!
Jag har alltså varit i falköping i helgen. Fast fy fan vad jag mår dåligt varje gång jag kommer dit. Jag drabbas av någon slags ångest som inte går bort förrän jag åker därifrån. Det är inte där jag vill vara. Man åker hem för att repa men det vore fan så mycket roligare om man kunde repa här i uppsala eller Oslo. Nångång måste det bli så. Här på skolan finns det  allt man behöver!

Vi började spåna på lite nytt i helgen o Smulan hade en kanon låt:) Det känns direkt att det blir en hit. Massa eloge att du alltid får ihop det så förbannat bra! Som sagt det var verkligen ett kärt återseende också. Man går omkring på dagarna och försöker hitta något eller någon som kan likna det starka vänskapsband man har.Men när man är med Smulan förstår man att det är ingen idé. För det finns inga som förstår varandra bättre. Det var skitjobbigt att åka ifrån varandra igen. Jag har kommit på att mitt liv inte är lika funktionellt utan soulmate vid min sida. Nästa anhalt blir barcelona tillsammans:)

Jag ändrade min låt igår. Först var det en dänga men jag vill inte ha det så. Ändrade ackordföljden lite.Skrev nästan klart en text också. Ska försöka göra färdigt den tills nästa rep.

Nu blir det basket i gympasalen. Skönt att svettas ut helgens gifter:)


I wanna be irreplaceable
I wanna be of use
I wanna be functional
I wanna give you peace

image29

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback