Piggsvin!

Hello!
Det är måndag är jag är så otrolig pigg. Vi har spelat hela dagen, men jag är inte det minsta trött. Kan bero på en nykter helg och att jag inte snusar. Första dagarna var svinjobbiga. Men jag mår så himla bra utan det. Så jag tror faktiskt inte att jag kommer börja igen. Inte som det känns nu!

Det har varit en kanon helg med frida i sthlm. Vi har spelat spelat spel, käkat massa gott. Och snackat en massa! Kändes riktigt bra o göra det. Vi var på stan i går och jag handlade lite kläder inför slottsfesten på fredag. en klänning ett par silvriga leggins. Köpte även en scarf. Plus ett halsband för tio spänn:) Så jag fyndade lite. det blir kul. Sen fikade jag med frida, johanna o min kusin emma. På ett ställe som hette sthlm kaffe med mjölk. Det var mysigt.

Nu ska jag iväg o träna lite. Det behövs.  Sen blir det nog filmkväll eftersom vädret inte är så bra!

Möööp...snart rephelg. Längtar sååå att!


Can anybody fly this thing

Peace

Kommentarer
Postat av: agnes

haha, längtar så att! skämtar du eller? gaahaah det skla bli så najs. åh vilket najs kort på förra inlägghet, nhi passar bra ihop;) lika bra som jag och pingu tror jag bestämt. klart du får låna den förresten, den står i hallen. peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback