Drunken sailor!

hej!
Helgen har varit väldigt kul. Lagom fylla men jävligt dålig koll ändå. Fredags körde vi fest på skolan. Och jag var ganska störd hela kvällen. Stod o trodde att jag kunde blåsa upp rök till stjärnorna? say what?  Vi hade först en brudförfest med en massa gamla dängor. Det var värsta draget och en del däckade eftersom. Jag drog vidare till liewen som är en bit ifrån dom andra elevhemmen. Där gick vi lös med "what shall we do with the drunken sailor" som i detta fall kasnke var jag själv:) Jag spelade med flaskor på bordet och använde kökslampan som crasch. Blev dock tillsagd men jag svinade på rejält det är ganska kul att göra det ibland. Kom i säng vid 6 tiden på morgonen.

Lördagen var det uppsala som gällde. Det var finbesök också av kära bror, martin o beijan. Först var jag hos madde på förfest med sen blev det utgång med bror o de andra. det var mkt trevligt. var på Birgel Jarl. ett ganska okej ställe. Tog en svindyr taxi tillbaka hit sen också. Men jag fick nog valuta för pengarna iaf:) wild ass!

Har precis spelat badminton med grannen och jag vann givetvis i en stenhård femsetare. Han var nog ganska knäckt att få stryk och jag är en ganska dålig vinnare. Men yeah yeah
Nu är det dags för musik dvd i aulan. Blir nog ngt bra!


If you never try
you never know
just what you are


Peace


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej!!!
När kommer du igen & hälsar på??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback