Bakom en sten!

Hej!
Igår spenderade jag tid bakom en sten! (lisa kommer in o analyserar det jag just skrivit och kommer fram till att det var fint sagt)
Clarsan var inne en svänga hos mig igår. Vi fick för oss att byra strängar på gitarren. Vi skruvade loss en,ångrade oss och började spela istället. 
Jag var även och beundrade våra grafikverk igårkväll. Det blev ascoolt. Ska rama in några och sätta upp i rummet! Sen har konstnärerna som bo i vårat hus gjort svinballa tavlor. Jag ska fråga om jag får ta med mig några sen!

Nu ska vi se här då, idag är en sådan dag då man är lite diffus. Jag tycker det är rätt gött o bara va ibland. Ganska chill dag annars,med  musikhistoria och teori. Våran lärare Klasse är så skön alltså. Han slänger in så roliga kommentarer i undervisningen. "treklangsackord bygger ju på varandra, men det spelar fan ingen roll vart ni lägger dom"

Som sagt jag måste plugga som bara den ikväll. För att få lite helhet över kvint cirkeln o dylikt. Måste också göra  min basläxa. Det blir även lite rep ikväll. Oj stimmigt. Men på fredag är det spelning och jag kanske ska sjunga heya (outcast)


working keeps me sane I know


Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback