Vrickad!

Heya!
Jag mitt klanthöve vrickade foten på väg till matsalen idag. Fick lägga mig på backen för jag var svin nära på att svimma. Sen kom teaterläraren och la massa löv på min fot (som om det skulle hjälpa) Fast det var faktiskt ganska kul, där låg jag på backen med 263 löv på foten. Jag hann räkna dom som tur va. (Tar vi den på tre) YEAAAH. Oj där kom den bara sådär.
Det känns faktiskt lite bättre nu och jag räknar med att kunna gå normalt på den imorrn. Som tur var hade Lisa kryckor eftersom jag var den tredje personen på en månad som vrickade foten. Det ät något med markerna på wik ass. Vi får väl sätta upp ngt i matsalen om månadens mest vrickade person Kanske skulle passa.

jag har varit väldigt duktig på att skriva recensioner på allears idag. Lyssnade på reggae och lite funk. Sköj och recca det också. Nu ska jag gå o chilla lite. Kanske göra mig lite popcorn o mysa i soffan. Jupp så får det bli!
Flummankan skulle man ha här nu det märker jag. Verkar som att båda are in the mood. Hennes blogg var ju RÄTT normal annars, jo ganska. ahh sådär. Ibland?:) Det är ganska kul o flumma ur på bloggen för när man senare läser det undrar man hur man är funtad egentligen!


Is there life on mars?
 
( I wondah )
 

image35

Peace


Kommentarer
Postat av: ankan

ja du fia, jag kommer alltid på mig själv att sitta med ett stort leende när jag läser din bloggah! så jävla positivt, det är bara vi som fattar, det kommer alltid att vara så. och så får det vara!
åååh jag vill ha dig här och kramas och flumma en massa. miss you. det vet du att jag vet att jag gör.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback