Visions

Hello!
Idag är det lite segt. Vårat projekt med teatern går sådär. Alla var bara sura idag, inklusive mig. Så vi får se hur detta ska gå. Ingn fattar ngt och det känns så jävla flummigt att alla ska va på scenen hela tiden. Vi har en dag till att repa och vi kom verkligen inte långt idag. Typ 6 nummer av 21. Usssch. det löser sig säkert!

Var inne på allears nu, vi hade oppurtunities inskickad för proffrecension. Vi fick bara en femma. Han tyckte inte att stämsången lät bra och jag blev så jävla sur för då fattar han uppenbarligen inte hur man sjunger stämmor. För är det ngt som smulan kan är det stämsång. Så nu blev jag ännu mer nere för han dissade oss. Så tråkigt att det inte kan vara någon som lyssnar på annat än komersiell pop skit som kan skriva recensioner istället. Dom vill ju bara ha mainstream texter med I love you, Can we work this out. Eller kanske den här. I look at the sky to see a star fall and feel so high when we touch bla bla. Är det en dänga som krävs för att dom ska tycka det är bra. Kanske till och med med ackorden. A, D, G, Em. Ja då får jag väl skriva en sådan då. Bajs på allears recensenter.

Nu ska skriva en större hit än gessle himself. För han verkar ju klara sig väldigt bra på fyra ackord.
Tacka vet jag mew, lyssnade stenhårt på den andra skivan igår och den är fantastiskt bra:) Kan även tillägga att tingsek första skiva är svinbra. Vilka grymma texter han har!

Im sitting here singing songs
about nothing, nobody, right and wrongs



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback