very nice!

Hello!
Hade baslektion igår med uppsalas bästa kontrabasist. Han är ganska känd och har varit med på sjukt mkt inspelningar världen över. Lite kul att jamma med han. Fast jag fattade inte så mkt. Jag fick massa bra tips. Så nu är det bara att öva stenhårt!
 
Projektet i skolan går som smort, nu ska jag spela på creep med radiohead. Så jävla bra kommer det bli. Det här kommer bli en mäktigt föreställning. Lite diffust men helt klart sevärt.

Saknar smulan svin mycket också. Inget ovanligt men det är så jävla tråkigt utan henne ba. Längtar som bara den tills jag flyttar till oslo efter skolan. 

Det var väl det. Nu ska jag spela badminton.

 


Peace


Kommentarer
Postat av: smulan

ååååh, då ska ju du bo hos
mig:) jag saknar dig som fan med, ringde igår men sen sömna ja givetvis:) ringer ikv efter att jag har vart ute på lite grejer, stimmet var väl jag då! tar på mig den.
gaaah du är bäst fia. for ever and evvah. vi ska flytta förresten!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback