Myshelg

Hej!
Det har varit en kanon helg i falköping. Vi har dock inte repat så mkt men vi har umgåtts mkt och det har varit supertrevligt. Det var ett tag sen vi bara gjorde det också. Igår gick vi först på stan. Handlade lite på second hand, hittade 6 st sjalar, ganska flummiga:) käkade på mingus och strosa runt lite. Sen repade vi ett tag. efter det var det mat dags hos johan, han lagade heta räkor o färsk pasta. Svin gött:)

När move your feet med junior senior kom ut genom högtalarana  var det dags att dra igång festen. Det var ankan, jag, martin o johan. Vi fridansade till mycket men speciellt till magaluf med orup. Min fridans hamnade på film också, var ganska kul o kolla på den idag. Lyssnade på massa bra musik och kvällen slutade på terassen. Där var allt som vanligt. Måste ändå säga att jag hade ganska kul, för jag dansade hela tiden.
 
Idag har det varit en soft dag. jag kommer åka till uppsala imorrn. Fick ingen biljett hem idag. Tog den sista platsen på tåget hem imorrn också. det är ju fan vad svårt det ska vara att kirra biljett. Nu åker jag inte hem förrän till jul. Och den biljetten köpte jag idag, så det är redan klart!

Jag kan rekomendera att låta bli att dricka ett vin som heter aussie. Det är 13,5% enligt vissa ett karatevin och jag är nog beredd att hålla med om det:)

Skål

Peace

Kommentarer
Postat av: agnes

haha, ett karatevin ja! jafifan. saknar dig också soulmate, ringer dig! pussssar

Postat av: Lina

Kul du verkar ha det gumman!!!

2007-11-28 @ 20:50:30
URL: http://monroy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback