Musiknörd igen!

Hej!
Har precis haft en veckas lov och det har varit händelserikt. Vi var i riga från tis till lördag och det var grymt kul. Vi har sett hela staden o kollat på det mesta. Faktiskt inte mkt fest. Kände att jag var lite mätt på det. Det var sjukt billigt där o man kunde verkligen leva som en drottning. Man kände sig relativt rik där. Vi var på en ascool marknad där dom hade precis allt och det var verkligen öst-stat känsla över den. Jag shoppade inget eftersom modet var några år tillbaka kändes det som i vissa affärer. Mkt lack o läder och jag kände, nej tack!

Tillbaka i skolan känns sjukt bra. Nu håller vi på med en projelt tillsammans med teater eleverna. Vi ska ha föreställning nästa tors o fre. Vi ska göra massa rytm danser o sjunga o spela teater. Tanken är att alla ska vara med på allt. Jag ska spela på life on mars o en annan afrikansk låt. Det gick kanon på repet idag så det blir inga problem. Skönt o slipp jazzen lite också. Nu hinner jag repa på egen hand så att jag inte sitter som ett stölpskött nästa rep.

Nu ska jag gå o spela lite. Har varit väldigt spelsugen o det är dags att öva seriöst nu. Ska få lite andra baslektioner i veckan o det känns grymt kul:)




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback