Latino fia!

Hej!
Vi har precis haft spelning med några latin låtar. Det gick väldigt bra. Lisa studerade mig när jag spelar bas och jag har ett sväng i vänsterbenet som ser ganska kul ut. Det är vad jag kallar dansbenet! Plus alla mungrimaser då:) Det är gött, ngt kännetecken måste man ha!

I helgen blir jag kvar på wik, idag blir det nog lugnt lite idol och lite öl. Imorrn är det julfest som gäller. Det är så himla mysigt här på skolan nu.

Jag o Clara hade värsta plojgrejen tills idag. Vi hade skrivit att det var spanska nybörjar kurs idag för alla. Det var faktiskt några som kom. Fan vad vi garvade alltså. Vi har gått o tjatat om detta hela dagen. Tanken var att vi skulle hållt i det och bara sagt hola, por favor sen gått därifrån. Fast vi anlitade Carlos som faktiskt kan spanska, så han lärde dom några fraser, tills vi bröt ut i asgarv. Ja roligare än så blir det inte på wik:)

Clara den gamle räven störde mig på gehöret igår också. läraren satt o spelade på pianot så skulle vi skriva ner noterna på det. Då tog clara en stämma som gjorde att jag lyssnade på henne. Då skvallrade jag till fröken o sa hon fick spela det igen eftersom clara tog stämman på det du just spelade. Hon bara helt lugnt, jaha ja (precis som det inte var ngt konstigt med det) Sen fick jag höra den igen och jag skrev rätt! Så där, då var det traumat ur världen:)

Jag mår så jävla bra här nu och det blir faktiskt bara roligare för varje dag som går. Tänk vad jag hade missat mkt roligt om jag inte gått här:)

Pass på att ligga under pianot nästa kör lektion:) gött då har jag bokat den bästa platsen!



Marmalade skies

time för tandpetare



 Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback