Kotten blev till en gran

Hej!
Bra dag idag. Vi jammade lös totalt i morse till jazzlåtarna. Vi satt o flummade en kvart på en låt. Och alla spelade solo samtidgt. Fast det är vad vi kallar ett organiserat kaos.(förklaring nedan) För det var skitsnyggt. Vi hade några grejor som alla gjorde, så det var inte stimmigt. men nu börjar jazztarmen rycka lite. Det är skit kul o improvisera för man lär sig massa på det!
Förklaring: den kommer  snart, närmare bestämt i det sista stycket

Nu ska jag lägga in massa bara musik på min mp3. För imorrn bär det av hemåt falsketa. det var perfekt för vi ska in på en workshop imorrn i uppsala. Så jag åker direkt därifrån. Så jag är hemma vid sju. Alldeles perfekt!

Ska bli najs o va hemma lite längre så man hinner med lite fler saker:)

Sådär nånting då var det väl dags för mig att styra kosan till Pär o fixa musiken. Så att jag kan fördriva restiden på ett bra o nyttigt sätt.

Vad hände med kotten som blev till en gran? Meningen med det inlägget var nog egentligen att jag hela tiden försökte säga att jag vill ha en chokladboll. För det är jag sjukt sugen på. Nu var det sagt och det känns bra när jag har lättat mitt hjärta. Finns skogen om man inte står i den? Det är samma sak där...skulle du inte se mig skulle det inte finnas en gran. JA helt rätt!

Dagens rebus:(kanske också en förklaring här till det ovan nämnda)
 K# maj Ab
Vad blir det om man uttalar det rätt? Sug på den! Som tidigare nämnare väljer jag att åter reflektera till det faktiskt organiserade kaoset.



115725-7 image66

Peace



Ps. jag ansvarar inte för konsekvenserna av detta inlägg



Kommentarer
Postat av: Jennifer

kiss ma aaaaaaaaassss eller? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback