Bim bam bam

Hej!
I helgen har det varit hur mysigt som helst. I fredags var jag kvar på skolan. Var sjukt trött efter veckan. Så det blev lite fest. Jag skulle inte dricka så mkt. Men sen när spriten kom fram kl 1 så jag att det var sista droppen och så blev det också. Pkte in tidigt till uppsala på lördagen. Där träffade jag Madde, Sara o Emma. Vi gick på stan ett par timmar. Fikade lite och kollade affärer. Jag är grymt shopping sugen men det får vänta till skolan är över o jag jobbar igen. Så tråkigt att vara fattig student:(

På kvällen käkade vi mat först och shotade sprit! Sen blev det utgång på birgel jarl. Jag tycker inte om det stället super mkt men vi stod på listan så vi slapp köa:) Blev en relativt lugn kväll! Och jävligt lång. Vi började festa vid sju och gick ut vid ett o hemma vid fyra:)

Igår var det chill hela dagen, skrev en text till en låt jag håller på med. Får se om jag spelar den för bandet i helgen. ska bli underbart att åka hem o repa. är så spelsugen på riktgt bra musik. Nu går det ganska bra med jazzen ändå. Vi repade första ggn idag på typ två veckor och det gick okej. Jag har spelat lite walking på egen hand så det börjar släppa lite nu, gött mos!

Jag o Trumm Johan har spelat in en låt till ljudteknik-lektionen imorrn. det blev faktiskt seven nation army så jag blev glad:) Jag sjöng lead plus en stämma och spelade bas. Så jävla flummig ba.

Ikväll blir det massa övning. det var väl det.

image50

Where the roof meets the sky

Peace  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback