1:a på att chilla

Hej!
Det har varit en fruktansvärt lugn helg. Det är så himla fint vinterlandskap utanför mitt fönster, man blir nästan lite rörd när man kikar ut på morgonen. Fredagen, åkte jag o några killar o handlade på maxi. Sen lagade jag svingod mat. Lite fest på kvällen, men läget under koll! Jag hängde med sophie och katrin. När anton frågade oss- whats up? Svara vi up, en efter en. det var ganska kul att alla sa så. För det fanns ju inget att klaga på, stämmningen på topp helt enkelt!

Igår tog vi en långpromenad på 1½ timme. det var så fint och även svinkallt. det som saknades när man kom fram var varm oboy. Det ska jag köpa hem, för det är alltid gött  här i vinterkylan.

Idag ska vi kolla på "clowner utan gränser" med skolan, dom kommer hit till slottet. Ska bli roligt o se. Sen blir det allears hängande idag. Tänkte skriva ganska många recensioner. det är ganska kul o lyssna på musiken där, finns hur mycket som helst och det är kul o höra andra osignade band.

Naah, jag chillar vidare:)
Kärlek till bandet!

image63
This is how it's works

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

naah! lite så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback