Uppsala nästa anhalt:)

Halloj!
Jag fick ett underbart besked i går. Jag har kommit in  på wiks folkhögskola. Väntar fortfarande besked från nyköping. Fast uppsala känns mer rätt. Dom har ett bredare register så att säga! Det kommer bli blues, jazz(vilket jag bävar för), afroamerikanskt och folkmusik. Jag kommer verkligen lära mig massa. Kändes schyst att bli väckt för det beskedet igår:) åhhh kära madde bor ju där också. Det lär ju bli en del fäääst. Även lagerlöf ska flytta dit. Det blir ju en klassreunion:) Det kommer bli så bra. Tittade på bilder från skolan igår. Det är verkligen vacket. Precis benäget vid vatten och från bibliotket har man utsikt där över.

Detta har varit en underbar vecka. Kom precis hem från en kvällspromenad. Denna staden är så underbar! Finns inget att va rädd för. Man bara går o glider. Jag har blivit ganska bra på det:) Hahaha
Martina kommer hit snart också.! 4 juni närmare bestämt. Så det blir tyvärr ingen tågluff. Fast jag kommer göra två resor i sommar. Har en massa pengar att göra av med:) Lite folk från sv föreningen är sugna! Blir barca. Agnes har precis kommit hem därifrån o jag väntar tills imorrn då jag får höra om alla äventyr. Det hade varit ballare än ballast och det bådar gott:)

Skönt att börja två imorrn, ska sova ganska länge. För idag har jag varit så redig. Har tvättat alla kläder o stimmat. Har även kirrat roskilde biljetten. Den är inte fel! Tack!

Peace

Kommentarer
Postat av: Michelle

Congrats girly! Precis vad som behövdes va? Massa massa grattis, det här kommer blir topp! Jag har också kommit in på den utbildningen jag mest ville bli antagen till, så jag säger bara, well done båda två!
Synes och höres, säger Michelle.

2007-05-25 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback