Prepare

God kväll då!
Jag har ju inte övat så mkt inför min audition på lördag. Men jag tar det nåndag. Det är så underbart att bara chilla med alla soulmates. Jag har verkligen behövt stimma ner lite. Det är så skönt att bara va:) fast idag har sannerligen ankan styrt upp det med bandet. En stor eloge. Vi skrev lite bandbiografi o dylikt. Fast jag skrev ju för litet på pappret där då. Inte lätt när det inte är linjerat vettu! Imorrn blir det rep, sköj säger ja. Är väldigt spelsugen! Ska även försöka ta lite kort. Lite mer seriösa. Vi har även lagt ut våra låtar på allEars, där beskriver vi låtarna ganska bra! Nu börjar den långa resan:)

På lördag blir det en dagsutflykt till Nyköping med Dammet o snort. Måste ju kännas bra för dom med:)
Denna veckan kommer jag klara mig ett tag på! Riktiga vänner är allt.

Varför gladjas av en upplevelse om man inte har någon att dela den med? Känn på den.

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback