Party going on:)

Hej!
I helgen har det minst sagt varit fest. Fredag lite mysfest o ingen utgång. Helt enkelt chill på trean:) Träffade massa roliga folk som var på besök. Alltid sköj. I lördags var det hårt på supen o jag gick o drack öl på qba. Ganska billigt med öl och efter ett par stycken var det dags för dans. Jobbar kompis martina o jag gick till chaos o dansade loss helt till house musik. Riktigt najs det där. Sen kösta det inget att gå in heller. Mer sånt:)

Igår fick fia en super fylla:) Det var båtfest som gällde, började festa vid tre på dagen. Och 18.00 var det dags att åka ut med partybåten. Det var inte så billigt på båten men jag brännde 500 spänn på tre tim. Ganska bra gjort tycker jag. Kom i land vid 21 snoret. Jag var lite onykter! Det får nog räcka där:) Tyckte att jag med gott samvete kunde däcka vid ett tiden efter en bra omgång! Däcka var ju helt tillåtet eftersom man åkte båt. Stoffe o jag trodde att vi satt på däck en gång. Fast det var bara längst bak på båten. Som vi också trodde var fram. Sen kom vi  på att båten måste ha kört baklänges:)

Vaknade ändå relativt pigg idag. Och med ett glädje rus av den bästa helgen på länge:)

Bara en vecka kvar tills martina med gang kommer och dom ska bo på ettan i vårat hus:) Fy fan vad underbart! Mer fest tycker jag. Hoppas att ankan kan palla sig hit till helgen. Får nog kanske gå på ett studiebesök på ett bra företag som tillverkar dricka:) Ingen smygreklam därför kan jag inte säga vad företaget heter. Fast smulan du vet:)

Hepp whaaaevvaa nu har jag tjötat tillräckligt.


Peace


Kommentarer
Postat av: smulan

yes, om jag kommer upp blir det jobb i helgen igen:) jag är törstig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback