Out of control!

Halloj där!
Det har varit minst sagt hårda men mycket trevliga dagar. Ingen mindre än Pj har varit på besök. I onsdags blev det sjukt mkt fest. Vi var på ett ställe som heter blå och det var live dj som gällde. Det var house och det va gött. Fridansen var ju ett faktum och det finns ingen som dansar bättre än oss:) Jo iofs så var det en 40 årig gubbe som stod på scenen coh vi kallade honpom kungen för det var han lätt. Han kunde svänga alltså! Vi var på efterfest och kom inte hem därifrån förrän 20.00 torsdag kväll. Ganska hårt skulle jag säga. Kvällen var sedan ganska lugn.

Fredag var det dags igen, kom hem efter jobbet, ganska sliten så. Fast vila är överskattat så vi gick på festen tidigt. En lyckad kväll uppe på femman eftersom det spöregnade var det knappt ngt folk ute så hemmafest blev det! Vi hade en jävla kvällsdans där uppe till den grymma skiva pär hade bränt. Detta var helt enkelt en freeedag:)

Lördag var ju mindre kul, skulle upp kl 6 o åka till jobbet 7. Jag sov en timme och skulle jobba 8-4. Sliten? Ärligt talat den lördagen glömmer jag sent som en av dom värsta i mitt liv, faktiskt. Härda var ju givtvis ordet, fast det var tungt. Kom hem o sov ett par timmar. Sen förblev det lugnt hela kvällen, var inte riktigt partysugen. Det är jag glad för. Igår var det mys med god mat. Jag o säffle töserna gjorde potatisgratäng o kyckling o massa sallad. Det var minst sagt lyckat! Låg o kolla på typ hela live 8 galan. Vi valde inte bara ut dom bästa. Som är väldigt lätt hänt ibland:) Fast på fääst får man det!

Har bara en månad kvar här. Vet inte vad jag ska säga. Men vart tog tiden vägen? 

Miss my soulmate som är i barca och har det hyfsat. Ibland är det bara tråkigt att gå omkring halv!






Help me escape presently

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback