I'm warm this time

God kväll Falköping by night...hehehe. Inget svar, inte könstigt när alla söver:)

Har nyligen kommit hem från en trevlig kväll hos johan. Det va chill med guldklimparna,  rocky mountain i täten:) Även kallad manager Suspecious! Har diskuterat tapeter och lyssnat lite mew. Bra skiva. Bra band! Vi har haft lite rep idag, det gick kanon för att vara första gången på nästan två månader. Jag fick allt panik när jag inte kom i håg ladders and lies direkt. Det blir lätt så. Till slut fick på ett jädra gött flyt ändå. Vi har även tagit kort och det blev ganska bra. Hålla lite utkik på myspace bl.a

Imorrn är det rep hela dagen för min del. Körde lite idag på låtarna. Gick väldigt bra, fick lite hjälp av musik daniel. Vad skulle jag ha gjort utan honom. Hoppas verkligen att det kommer gå vägen på lördag. Vi får se vem som åker med, kanske blir en zipp solo! Alltså att jag drar själv.

Denna hemvist har varit bra, jag har verkligen laddat batterierna och det behövdes. Nu orkar jag lätt 6 veckor till med stenhårt arbete. Jag förlorar ju givetvis inte på att jobba övertid. Dískuterade det idag, för jag fick skatta lite väl mkt denna gång, Den lönen var iofs från mars också. Kommer få två veckors lön framöver. Det blir nog mindre skatt då.

Nu ska jag sova. Imorrn blir det en visit till floby. Träffa släkten lite.
Annars en lugnt helg. Skönt! Avkoppling(mer sånt)

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

hahaha, WORD. alla söv fan när vi åkte hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback