Guld!

Hello!
Hemma i falköping igen! Känns rätt gött ändå. Skönt att komma tillbaka till verkligheten. Trevligt att ladda batterierna;) Uppladdning till max igår. Fest här hemma med mor, far, johan o ankan. Vilket partaj det blev, zippa lite vin och gick lös på fridansen. Mycket trevligt! Lyssna på demon, chillåten=avkoppling. Lean back and enjoy! Vi fattar, fattar ni? hahahahahahaha. Ankan jag var tvungen att känna på den.

Nu ligger våra nya låtar på myspace. Gå in o lyssna för det är förbannat bra;) Det måste man få säga!
myspace.com/colouredmind

Ikväll blir det fest hos Martina, den årliga grillfesten. Bra tradition. Brukar alltid bli bra i floby:) Det är där det händer! Ska bli sköj som fan att träffa alla. Sist jag var hemma stimma jag järnet. Nu tar jag det med ro.

Lite oslo rapport. Kan verkligen bara säga guld! Räcker det så? Ne, i måndags var det en underbar fest. Gick på ett stället som heter sikamikanico. Så jävla svårt att uttala det rätt. Kan säga att jag inte lyckades på hela kvällen, tappra försök dock;) Jag tackar jobbarkompis Rune för en reko kväll! Första maj blev det en heldag i en cp(alltså chillpark) grill och sol. Det är så fint på grönlykke. Man går längs med ån och det finns så många mysiga ställen. Har börjat hitta ganska bra nu. Bli många dagar framöver i parkerna. I onsdags gick jag o Ruben och drack en öl vid hausmania. Trevligt

Den 16-17 maj blir det underbart. Då kommer soulmate pj upp. Det blir helt kanon. Vi har möe att göra:P
Även köp av biljett till roskilde snart. Det kommer bli kanon i år. Nu har vi ändå lite rutin så! Magväskan är given, där kan man ha allt man behöver! Lilla väskan med stort V ska också med. Va fan skulle man göra utan den ibland:)

Peace
Nu lever jag vidare. I feel aaaaliiiive. (internflumm med pj)
Ankan jag tar en textrad där. Kan nog passa.





This is the take off


Kommentarer
Postat av: ankan

ååh fia, me löv you asså. chillåten=avkoppling, hahahaha vi tackar johan för den, johan tar vi den på tre. vi fattar, fattar ni? du får säga det fia vettu, för du fattar ju. andra inte..mööpmööp!I need to see you today! vi hörs sen. peace ankan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback