Det vände fort!

Hej!
Denna dagen har inte varit fias bästa. Har varit lite små irriterad hela dagen o mest på stölpskötten på jobbet. Norrmän är sjukt lata o jag är trött på att göra tre människors jobb. Fast det är inte länge kvar o det är faktiskt bara att bita i det sura äpplet. Jag får ju gött med cash när jag kommer hem iaf. Då har det nog varit värt det trots allt. Fast jobbarkompisarna är härliga vi flummar lite mellan hyllorna. Idag skulle jag köra en handtruck och det gick sådär, styrde kosan åt helt fel håll o killarna skratta, dom skulle börja filma o skit. Så kul kan det va på jobbet(ironi) För eg är det jobbet astråkigt. Men det är vad man gör det till!

Fast igår var det riktigt najs. Spelade golf med martin, tobbe o öystein.(ska eg vara ett norsk ö där, ganska könstigt namn annars)  Det var skitkul o det gick ganska bra för mig. Ska börja spela golf nångång. Är väldigt avkopplande. Blir nog ett par övningstimmar nästa vecka vid ranchen:)

Som sagt har dagen inte behandlat mig väl. Fast ett litet snack med ankan på msn rädda dagen. Smulan "will you meet me on the sunny road" Det gör du alltid och du kan verkligen alltid vända humör. Det är så gött ba:) Saknar soulmate alldeles för mkt nu. Ibland vill man bara kunna vara i ett rum med någon utan att känna sig tvingad att prata. Ibland säger faktiskt tystanden mer! En bamsekram till den bästaste som finns, faktiskt.



It's a world of its own


Peace

Kommentarer
Postat av: agnes

åh fia, fan kunde inte sagt det bättre själv. du är bäst och jag saknar dig som tusan. i helgen drar vi fram dansbenet. pär: fridans, molle: dansben. jag älskar dig mest, you know it! YEEEAH! peace ankan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback