Soft lördag

Hello!
Hyfsat pigg för att vara söndag. Igår var det lugnt, kollade melodifestivalen med kusinerna, moster, mor, bror och några därtill. Käka lite go mat och  massa godis o chips. I fredags var det inspelning hela dagen. Blir så förbannad på mig själv när jag inte kan sätta stäm helvetet. Deppa ner mig som fan för det. Fast det är väl bara att ta nya tag.

På tisdag kommer sloka, underbart. Blir nog lite av en stimm vecka, behöver det för idag är jag rastlös till tusen. Ska bli gött att börja jobba lite igen. Vill ju givetvis vara hemma när vi mixar, men det fixar jag o ankan på håll. Får bli telepatimixningen igen där:) Verkade funka på ladders and lies iaf. Även om den inte är klar så är det en bra grund. Bandet är bäst. Tänk om vi skulle vara en månad i studion, fatta vad grymt det skulle bli då. Vi skulle ha tid till att göra missar även om dom faktiskt är få nuförtiden:) Måste få skryta lite!

Glöm inte spelningen nu på onsdag kl 19.00 1000 volt!

Peace


Kommentarer
Postat av: agnes

naaaaajs! det kommer bli bra skit på ons. sitter här och bearbetar förkyldningen!

2007-03-12 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback