Ready for take off;)

Det kan man minst sagt säga. Stimm i all ära, men inte jämt tack!

Nu börjar jag bocka av massa saker på min "to do list" vad skulle jag gjort utan den idag? Jag stimmar runt som en vilsen gädda som tror att han ligger i vasen men i själva verket är ute på mycket djupt vatten. Blev det sagt också.

Det ser verkligen ljust ut inför Oslo, har mailat med Gry massa idag. Verkar som att jag får börja jobba redan på måndag. På ett läkemedelsföretag.Går emot mina principer för alternativ medicin. Fast jag kommer nog tjäna gött med deg så whaaaevvvaaaaa. Åker på Torsdag 17.15 från gbg. Smulan kommer be by my side. Vilket känns så underbart. Mottot för helgen kan man väl säga är att fira. Då blir det verkligen på rätt sätt, nu ska vi dit o smöra in oss med några rika norskar som kan bjuda på hela utekvällen givetvis. För jag kommer sannerligen inte betala för en enda bärs. Det blir väl motto nummer två där då!

Är så himla glad och överspelad idag. det är ju inte könstigt med vår i luften. Jag blir alltid lite exalterad då. En rolig tid väntar och nu är det verkligen bara en sak som gäller. Hoppas jag att ni vet vid detta laget. JUST DO WHAAAAAEVVAAAAA. Det uttrycket kommer väl till pass ibalnd och det är så sant som det är sagt. Missbruka det för all del inte ba!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback