Övertid o så

Hej!
Nu är det mycket jobb, fast det är ju ändå därför jag är här;) Jobbat över igår och idag, kör lite imorrn också. Blir så förbannad på en surkärring på jobbet ba. Jag får onda ögat hela tiden, fast jag är svinbäst. Det är väl det som retar henne. Usch, fy fan hon har säkert varit där hela sitt liv o kan varenda hylla utantill. WORD!

Annars då, jo det går bra. Imorrn är det helg och då ska jag festa lite. Har träffat roliga folk från jobbet så det kanske blir utgång med dom. Det är kul på jobbet ändå, när man kan tjöta skit med lite fölk. Är ju inte så van vid det. Börjar komma in i norskan lite nu. Fast allt hänger jag inte med på, då säger jag att dom ska chilla lite.

Kommer hem nästa helg och även påsk, som är en väldgt bra högtid. Kommer sakna martina lite då, det är ju ändå våran speciella högtid. Känns inte som det är ett måste att åka hem, fast jag måste hämta lite mer grejor. I helgen måste jag ut o äventyra lite här. Sådär nånting, nu får det vara bra!

Peace


Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg du har! ^^ jättefin!

Svara på veckans fråga: Vilken är din blomma i vår?

ha det!

Postat av: ankan

WORD! haha

2007-03-23 @ 09:41:26
URL: http://agneeees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback