OSLO

Då var man i stadsbo nu då. Kommer genast att tänka på en sketch vi gjorde i åttan. Bonn o stadt. Den var svingrym!

Jag trivs som fan här verkligen. Bor på svenska föreningen i ett dubbelrum, med lars. Han är reko. Gött o få ner rumskostnaden lite! Jobbet går galant, inte världens roligaste jobb men säg ett som är! Stämmningen är go här. Inga problem om man lyssnar på när norskar snackar. Förstår allt mer men i lunchrummet får jag nog skärpa mig lite. Fattar ju noll ibland!

Det känns underbart att jag har börjat ett nytt kapitel. Har inte den minsta hemlängtan. Var iofs lite tufft att va själv i början. Fast alla är så öppna o goa här så man kommer in it ganska snabbt.

En liten uppdatering så. För jävla kallt i rummet i natt. Var van vid mitt gamla rum där det var tropisk värme. För att jämföra så sov jag i en iglo. Sov bara två timmar. Fast jag är inte trött. Går på psarlågan antar jag. Storstäda heal kollektivet idag efter jobbet. Fråga inte vart jag får energin ifrån. I DO IT BY MYSELF:)

Peace fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback