Mest fest!

Hola!
Oh when the saints, underbar bit. En såndär dänga man knäpper med fingrarna och rycker på axlarna. Fast igår körde jag lös totalt till gatumusikanter som lirade den på dragspel och saxofon.

Det har varit en hård helg igen. Körde stenhårt i fredags, det är då alla kör järnet. Så även jag, var ute på ett ställe som heter yatzy. Där hade dom soffor. Behöver inte säga mer än så:) Whaaaevvaaa! Igår var det också ball, gick in på en pub med Mangan som hette blind pig. Tog en öl och lyssnade på blues musik. Vad man än vill göra här så finns det möjligheter till det. Jag trivs så bra här. Struntar i att åka hem nästa helg. Kommer ju ändå på påsk, så det får räcka med en hemvisit.

Nu ska jag gå ut en svänga på stan, tur att det är brille väder idag. Vad skulle jag ha gjort utan dom idag:) Bra helg rakt av helt enkelt!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback