Det rullar

Helloooo!
Noll koll, när fan blev jag ett parasoll? Lite så känns det!
Bra skit på jobbet idag, det är en rolig tjej som har värsta dialekten. jag får säga va stup i kvarta. Fast vi garvar hela tiden, för hon fattar inte mig heller ibland. Kul att flumma lite på jobbet. Går alltid lite lättare då:)Ska festa med jobbarkompisar till helgen. En som fyller 25. Kan nog bli bra serru. 

Kommer hem nästa vecka och stannar 6 dagar. Kommer nog bli lite rastlös. Elin ska åka till sälen och jag vill givetvis åka med. fast ekonomin suger just nu. Får väl bli hemma. Vill gå på nån ball fest. Syrran kommer hem också, får hänga lite med henne då. Ska bli gött o komma hem o hämta saker. Göra mitt tråkiga rum lite ball! En fia touch behövs därinne kan jag lova.

Miss my soulmates, ankan, pär och johan saknar jag grymt mkt, fast det är inget annat än att härda. Hoppas ni har det bra. För det har verkligen jag. 
Är grymt sugen på att spela. Får nog ta med mig gitarren. Köpa med massa go mat o laga köttfärssås, som man kan ha i smidiga lunchlådor. Jag är sannerligen en husmor innerst inne. fast den sidan har lagt av sig lite nu. Men det kommer! Orkar inte vara så redig hela tiden. Här är mottot fortfarande just do whaaaevva whenevvaa. Sköja inte, det är precis så jag lever. Det är rätt gött faktiskt!

Peace



Kommentarer
Postat av: ankan

gaah, fia jag saknar dig hur mycket som helst. helt sjukt. fanfan. JAG VILL OCKSÅ VARA MEED! är det ngn ball 25-års fest eller? ska ni gå ut? här hemma ska alla gå ut på terassen, DET SUGER BALLE. jag vill inte. möhöööö fia. bara lämna mig så, lite svinigt. okej, men om ja inte kommer i helgen kommer du på onsdag och då ska vi leka vare dag plus i helgen. så kommer jag helgen efter påsk. äh jag ringer sen ist. PEACE YOUR FRIEND FÅ LAAJF ANKAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback