Tillbaka från äventyret

Hallåj!
Då var man hemma igen då. Är blandade känslor givetvis för oslo kommer ligga varmt om hjärtat o alla härliga människor man har träffat. Åker upp o hälsar på lite i sommar. Detta kan man kalla lite av ett äventyr för man tar med sig många ljusa minnen. Misstag har också begåtts, fast det är tur att man lär sig av dom:) Jag har lärt mig massa saker om mig själv framför allt och det är grymt kul att utmana sig själv. Var en tuff tid i början, kände ingen och kunde bara lita på mig själv. Men lätt att det har varit värt det. Mot nya utmaningar:)

Träffade Smulan en snabbis i torsdags och det var ett kärt återseende. Kunde inte riktigt sluta kramas. Man blev ju ändå fulländad igen och nu har vi roliga saker att se fram emot. Känns inte så tråkigt att åka till roskilde på lördag med hela järngänget:) Fast detta år har vi lite mer kött på benen. Med nyinköpta magväskor och solglajjer som heter duga kan det inte bli annat än suveränt. Nu är vi inte längre rookies, vi kör på rutin. Det är väl så det kallas:) Hela roskilde består av människor med rutin. Ska bli underbart att titta på folk o bara va. För är det någonstans man inte behöver bry sig så är det där.

Bäst att sova med glajjerna på så att man inte tappar bort dom. Lilla väskan med stort V ska givetvis med. Glöm inte pincett, för det är guld:) Det blir många kvällar av uppdrag för FF(smulan o jag får bli F1 och F2) Typ som dom dära banarna i pyjamas.

Imorrn ska allt köpas till campet. Måste skriva en packlista så att man inte glömmer allt. Kommer iaf inte ta med mig massa onödiga klär. Det räcker med chillbyxorna, stövlarna o våran egen designade tröja. Vad det kommer stå på den kan man nog räkna ut vid detta laget .Exakt


Birds go flying at the speed of sound
to show you how it all began



Peace Pröppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback