Stockholms visit

hej!
Just nu sitter jag hemma hos syrran i sthlm. Anlände vid fem tiden och vi gick på stan en stund. Meningen är ju att vi ska hitta en klänning till mig eftersom jag ska vara tärna på hennes bröllop:) Gick sådär faktiskt, det är ju massa rea överallt och det är lika med stimm! Alla bara kastar kläder omkring sig. Så ingen bra första dag. Jag ska åka in själv imorgon o kolla lite. Köper nog lite annat också. Såg en skitsnygg klänning på jc den får det nog bli, lite sommarfin så:) När man ändå är inne i klänningletandet kan jag ändå köpa en till. Åker nog hem på tors om vi inte hittar ngt bra imorrn!

Nu smäller det snart, pratade med Pär förut o då blev man ännu mer laddad. Han var ju i köpenhamn i lördags o kände in stämmningen. Verkar vara bra drag i danmark just nu:) Mer lär det bli när vi anländer på lördag natt. Det ska bli kul att vara med o sätta upp tältet i år. Ankan kirrade ett 4 manna tält idag. Det blir svinbra. Finns det utrymme för fridans om man skulle vakna ngn natt o känna för det. Bra investering. Får nog försöka få med oss alla tält hem i år. Sket ju i allt förra året. Det gamla kanske står kvar o väntar på oss:)

Tack till soulmate för en underbar tacokväll igår:) Mitt efternamn får bli änglamark. Fast då kanske man är lite bohemisk av sig. Robin har stenkoll på det ordet iaf. Fick alla förklaringar som fanns i svenska akademins ordlista tror jag. Att även hipp skulle vara detsamma som bohemisk  tyckte jag var lite urballat, men men! Gött o chilla med klass igen iaf.



You and me are floating on a tide of wave

Peace

Kommentarer
Postat av: ankan

hahahaha chill med klass på högsta grad!
det är helt ofattbart skönt att du är hemma! nästa vecka är vär vecka! älskar dig soulmate!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback